W miniony weekend Carlos Alcaraz zaliczył sukces w spektakularnym stylu pokonując w finale tenisowego Wimbledonu legendę kortu, Novaka Djokovicia. Oczywiste było, że hiszpańskim tenisistą zainteresują się także koncerny motoryzacyjne. I oto dowiadujemy się, że współpracę z Alcarazem nawiązało właśnie BMW.
Jak czytamy w otrzymanym komunikacie prasowym współpraca z tym zdolnym młodym tenisista wpisuje się w strategię BMW, która stawia
na rozwój elektromobilności i nie chce być tylko częścią zrównoważonej przyszłości, ale jej siłą napędową.
Już teraz BMW jest liderem jeżeli chodzi o portfolio samochodów klasy premium z napędem elektrycznym oferując w każdym segmencie rynku model zasilany wyłącznie prądem. BMW chce aby najpóźniej do 2030 roku ponad 50 procent wolumenu sprzedaży firmy stanowiły pojazdy elektryczne.
Wizerunkowo pomóc ma w tym właśnie Carlos Alcaraz, który ma, wraz ze swoim sztabem, do dyspozycji takie modele BMW jak iX, i4, iX3, i7, a także nowe iX1.