Produkowany w Polsce, w zakładach w Tychach Jeep Avenger doczekał się nowej wersji silnikowej. To model e-Hybrid. Wcześniej pojawił się model z napędem elektrycznym i spalinowym.
Nowy Avenger e-Hybrid jest napędzany silnikiem technologii MHEV, z automatyczna 6-biegową dwusprzęgłową skrzynią biegów typu e-DCS6, którą zintegrowano z silnikiem elektrycznym. Silnik ten poprawia osiągi, umożliwiając w niektórych sytuacjach jazdę z wyłączoną jednostką spalinową.
W procesie zapłonu silnika ważną rolę odgrywa technologia wspomagana przez silnik elektryczny przy wsparciu systemu BSG (Belt Starter Generator). Gwarantuje on płynne przechodzenie między silnikiem spalinowym a silnikiem elektrycznym.
Oiągi zapewnia 3-cylindrowy silnik spalinowy o pojemności 1,2 litra generujący moc 100 KM, 48-woltowy akumulator litowo-jonowy i 6-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów. Przekładnia ta integruje silnik elektryczny o mocy 21 kW, falownik i elektroniczny moduł sterowania,
Nowy Avenger e-Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w niecałe 11 sekund i zapewnia szybkie dostarczenie momentu obrotowego z silnika elektrycznego.