Do sprzedaży trafia właśnie Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+. Dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako sedan kombi.
Napęd to połączenie 3,0-litrowego rzędowego, sześciocylindrowego silnika, który połączony jest z jednostką elektryczną. Maksymalna moc systemowa to 430 kW (585 KM), a w trybie z RACE START: 450 kW/612 KM. Maksymalny moment obrotowy -750 Nm.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,8 sekundy, a prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to aż do 280 km/h. Do sprawdzenia tylko na niektórych niemieckich autostradach. Korzystając tylko z napędu elektrycznego można jechać do 140 km/h.
Aby zaoszczędzić miejsce, silnik elektryczny o mocy 120 kW jest zintegrowany ze skrzynią biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G.
Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ już w sprzedaży
Do sprzedaży trafia właśnie Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+. Dostępny jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako sedan kombi.
Napęd to połączenie 3,0-litrowego rzędowego, sześciocylindrowego silnika, który połączony jest z jednostką elektryczną. Maksymalna moc systemowa to 430 kW (585 KM), a w trybie z RACE START: 450 kW/612 KM. Maksymalny moment obrotowy -750 Nm.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,8 sekundy, a prędkość maksymalna (ograniczona elektronicznie) to aż do 280 km/h. Do sprawdzenia tylko na niektórych niemieckich autostradach. Korzystając tylko z napędu elektrycznego można jechać do 140 km/h.
Aby zaoszczędzić miejsce, silnik elektryczny o mocy 120 kW jest zintegrowany ze skrzynią biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G.