Na salonie Japan Mobility Show Nissan prezentuje samochód o nazwie Hyper Force. Samochód ten został zaprojektowany dla entuzjastów wyścigów i graczy, którzy są spragnieni adrenaliny na torze, ale jednocześnie świadomi ekologicznie.
Jest to w pełni elektryczny wyczynowy supersamochód, którego sercem jest elektryczny zespół napędowy, zamontowany w sposób zapewniający optymalny rozkład masy i zasilany akumulatorem ze stałym elektrolitem.
Silnik samochodu rozwija moc do 1000 kW, co gwarantuje błyskawiczne i precyzyjnie kontrolowane przyspieszenie. Znaczna siła docisku, zaawansowana wersja napędu na cztery koła e 4ORCE Nissana oraz lekkie nadwozie z wytrzymałego włókna węglowego ułatwiają dynamiczne pokonywanie zakrętów oraz zapewniają doskonałe właściwości jezdne na torze i krętych drogach.
Stylistyka karoserii nawiązują do innych wyczynowych modeli Nissana. Właściwości aerodynamiczne nadwozia i dużą siłę docisku uzyskano we współpracy z zespołem NISMO specjalizującym się w samochodach wyścigowych. Specjalna aerodynamiczna konstrukcja pod maską zwiększa siłę docisku i poprawia skuteczność chłodzenia.
Dwustopniowy tylny dyfuzor zapewnia przepływ powietrza. Przednie wloty powietrza, osłony wylotów powietrza na przednich błotnikach oraz obie końcówki tylnego spojlera pełnią specjalne funkcje aerodynamiczne, a siłownik plazmowy ogranicza rozdział powietrza w celu maksymalizacji przyczepności i zmniejszenia siły unoszącej koła po wewnętrznej stronie krzywizny zakrętu. Lekkie obręcze kół z kompozytu węglowego poprawiają aerodynamikę i zapewniają lepsze chłodzenie hamulców.
Koncepcyjny samochód ma dwa tryby jazdy: wyścigowy „R” (racing) oraz „GT” (grand touring). W zależności od wybranego trybu graficzny interfejs użytkownika zmienia kolor oraz wyświetla najpotrzebniejsze informacje uwzględniające sytuację na drodze i warunki jazdy.
W trybie R kabina jest podświetlona na czerwono. Panele na desce rozdzielczej przesuwają się w stronę fotela, potęgując wrażenie przebywania w kokpicie sportowej maszyny. Cztery ekrany satelitarne umieszczone wokół kierownicy wyświetlają między innymi informacje o przyczepności i temperaturze opon, ciśnieniu powietrza, temperaturze tarcz hamulcowych, rozkładzie mocy oraz inne dane przydatne w czasie sportowej jazdy.
W trybie GT podświetlenie kabiny zmienia kolor na niebieski, a Systemem multimedialnym można sterować klimatyzacją, nagłośnieniem oraz ustawieniami zawieszenia i stabilizatorów. To pierwszy na świecie samochód z zawieszeniem i stabilizatorami, których parametry można korygować w czasie jazdy z poziomu ekranu w kokpicie.