Range Rover Sport na zdjęciach

10 maja 2023
Range Rover Sport  na zdjęciach


Na naszych zdjęciach trzecia już generacja Range Rovera Sport. To wersja oznaczone kodem P400.



Historia Range Rovera sięga początku lat 70. XX wieku, kiedy to w brytyjskiej firmie Land Rover zaczęto pracować nad stworzeniem luksusowego SUV-a. Idea stworzenia pojazdu, który łączyłby w sobie terenowe właściwości z wygodą i prestiżem luksusowego samochodu, narodziła się w wyniku zapotrzebowania klientów na wyjątkowy pojazd, który mógłby spełnić ich wymagania.



Pierwszy Range Rover został zaprezentowany w 1970 roku na Salonie Samochodowym w Paryżu i od razu zwrócił uwagę ze względu na swoje eleganckie linie i niezwykłą zdolność do poruszania się po trudnym terenie. W 1971 roku Range Rover został wprowadzony na rynek brytyjski i szybko zyskał popularność.



W ciągu kolejnych lat Range Rover przeszedł wiele zmian i modernizacji, w tym ulepszenia techniczne, takie jak nowoczesne silniki i zawieszenie, jak również zmiany stylistyczne, które doprowadziły do powstania kolejnych generacji pojazdu. W 1981 roku wprowadzono do produkcji wersję z napędem na cztery koła, co jeszcze bardziej zwiększyło zdolności terenowe samochodu.

W latach 90. Range Rover stał się symbolem luksusu i prestiżu, a jego popularność zaczęła przyciągać uwagę celebrytów i gwiazd show-biznesu. W 2002 roku zaprezentowano trzecią generację Range Rovera, która zaprojektowana była z myślą o jeszcze większym komforcie i wygodzie pasażerów, a jednocześnie zachowała swoje terenowe możliwości.


Obecnie Range Rover to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych luksusowych SUV-ów na świecie, a jego kolejne generacje kontynuują dziedzictwo i tradycję samochodu, który łączy w sobie wyjątkową jakość i niezwykłą wygodę z doskonałymi właściwościami terenowymi.



Na zdjęciach prezentujemy najnowszą wersję Range Rovera Sport z pneumatycznym zawieszeniem wyposażoną w 3-litrowy silnik benzynowy o mocy 400 KM. Moment obrotowy to 550 Nm. Ten kolos do 100 km/h  rozpędza się w 5,7 sekundy. Średnie zużycie paliwa to 10 l. na 100 km dzięki „miękkiej hybrydzie” o napięciu 48V. Cena testowanego przez nas egzemplarza jest bliska 700 tys. zł.



Centralny ekran o przekątnej ponad 13 cali obsługuje niemal wszystkie ustawienia pojazdu i działa błyskawicznie.



Wewnątrz to najwyższej jakości materiały,  wygodne fotele i przepych.

vehis
Szukasz samochodu?
Doradca VEHIS ma dla Ciebie oferty 3 000 samochodów dostępnych od ręki!
[więcej]
Wyrażam zgodę na przekazywanie przez VEHIS Sp. z o.o. informacji handlowych dotyczących produktów i usług telefonicznie lub za pośrednictwem SMS/MMS, w szczególności celem realizacji niniejszego zgłoszenia. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może zostać przeze mnie cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, których przetwarzanie jest oparte na przepisach prawa.
[więcej]
Wyrażam zgodę na przesyłanie przez VEHIS Sp. z o.o. informacji handlowych dotyczących produktów i usług na podany przeze mnie w formularzu kontaktowym adres e-mail, w tym w szczególności celem realizacji niniejszego zgłoszenia. Przyjmuję do wiadomości, że zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, których przetwarzanie jest oparte na przepisach prawa.
Wypełniając i wysyłając formularz kontaktowy, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu. Dane będą przetwarzane według zasad opisanych poniżej: RODO - obowiązek informacyjny [więcej]