Strona główna/Premiery/Toyota Hilux GR SPORT. Trochę dla szpanu

Toyota Hilux GR SPORT. Trochę dla szpanu

27 kwietnia 2023

Znasz Toyotę  Hilux? Oczywiście, że znasz. Miliony Hiluxów  kilku już generacji jeździ po całym świecie. Także w Polsce to popularne auto w segmencie pick-upów. Ale wersja, która pokazujemy na zdjęciach to nowość. Nazywa się GR SPORT i nawiązuje do wyczynowego modelu, którym TOYOTA GAZOO Racing startuje w Rajdzie Dakar i mistrzostwach świata rajdów cross-country.



GR SPORT (wersja z podwójną kabiną) to najbardziej „wypasiona” wersja Hiluxa. Oczywiście napęd na cztery  koła to standard tej odmiany.

Poza elementami stylistycznymi  otrzymała  amortyzatory jednorurowe z przodu i z tyłu, a w przednim zawieszeniu ma  usztywnione sprężyny śrubowe.

Tak zestrojone zawieszenie stabilizuje nadwozie, ogranicza przechyły i zwiększa przyczepność. To bardzo istotne, gdy samochód ten porusza się w terenie. A właśnie tam jest w swoim żywiole.


Aby podczas terenowej jazdy nie uszkodzić auta podwozie Hilux GR SPORT  zostało zabezpieczone aluminiowymi osłonami silnika oraz tylnego mostu. Po co te elementy zostały  polakierowane na czerwono? Aby były widoczne. Czyli trochę dla szpanu.



Ósma generacja Hiluxa ma tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.  Może przewozić do 1000 kg ładunku oraz pociągnąć przyczepę o masie do 3,5 tony.

Hilux GR SPORT to auto z podwójną kabiną i napędem 4x4 w standardzie.

 


Auto otrzymało mocniejszy, 2,8-litrowy silnik D-4D o mocy 204 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnik połączony jest z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Od 0 do 100 km przyspiesza w 10,7 sekundy


Na koniec aktualna cena. Toyota Hilux GR SPORT  kosztuje 210 900 zł netto (259 407 zł brutto).

Szukasz samochodu? Doradca VEHIS ma dla Ciebie oferty ponad 8 000 dostępnych samochodów!
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych wg [tych zasad]
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
+48 32 308 84 44
bok@vehis.pl
Jesteśmy członkiem
Obserwuj nas: