Mirai nie potrzebuje gniazdka – wystarczy zatankować wodór w około 3 minuty i jedziesz dalej. Zero spalin, zero kompromisów, czysta technologia przyszłości.
Zasięg blisko 650 km – w trasie jak w bateriówce, tylko szybsze tankowanie
Model XLE osiąga aż do 402 mil, czyli około 647 kilometrów w warunkach EPA – jednym z najlepszych wyników wśród pojazdów zeroemisyjnych.
Tylne zawieszenie i platforma jak w Lexusie – komfort i dynamika w jednym
Mirai oparty jest na platformie GA‑L z tylnym napędem i zawieszeniem wielowahaczowym, co przekłada się na stabilność i świetne prowadzenie – nie jak w typowym zielonym aucie.
Niesłyszalny – dosłownie cisza w kabinie
System oczyszczania powietrza i ultra‑cichy napęd wodór-elektryk tworzą kabinę zupełnie pozbawioną hałasu – idealne miejsce na audiobooka czy spokojną rozmowę.
Mono-grade, ale z VIP‑owskim wyposażeniem
Od 2025 roku Mirai dostępny jest w jednej wersji – XLE – z fabrycznie pełnym pakietem: panoramicznym monitorem, cyfrowym kluczem i asystentem parkowania w standardzie.
Przyszłościowy design z odrobiną agresywności
Futurystyczna sylwetka, niski front, wcięta linia dachu – Mirai wygląda mniej jak ekologiczne auto, a bardziej jak crossover przyszłości „premium” z pazurem.
Trzy zbiorniki wodoru – zasięg i równowaga bez kompromisu
Trzecia generacja Mirai ma aż trzy zbiorniki, 5,6 kg pojemności wodoru – to gwarancja dużego zasięgu i świetnego rozkładu masy.
Woda zamiast spalin – zeroemisyjna jazda brzmi inaczej
Priorytetem nie jest oszczędzanie – Mirai po prostu emituje czystą wodę jako jedyny produkt uboczny. Inne auta mogą tylko pomarzyć o takim scenariuszu.
Auto z “level 2” jazdą półautonomiczną
Mirai wspiera kierowcę w korku i na autostradzie dzięki systemowi „Advanced Drive”, który umożliwia trzymanie pasa ruchu i prędkości bez ciągłego trzymania rąk na kierownicy.