Leapmotor T03 startuje w Polsce od ok. 69 900 zł za wersję 36,5 kWh, co czyni go jednym z najtańszych pełnoprawnych elektryków w Europie – konkurując z Dacią Spring i Fiatem 500e
Zasięg sensowny do miasta i nie tylko
Bateria 37,3 kWh (LFP) oferuje deklarowany zasięg około 265 km WLTP, a w miejskich warunkach realnie do 245 km – jak to elektryk miejski
Silnik jak w miejskim kompakcie
Elektryczny silnik o mocy 70 kW (95 KM) i 158 Nm momentu obrotowego przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12,7 s – wystarczająco sprawny do miejskiej jazdy
Wymiary, które zapewniają miejsce i zwrotność
Ma 3620 mm długości i 1652 mm szerokości, ale w środku jest zaskakująco przestronny – głównie dzięki wysoko ustawionemu dachowi i szerokim drzwiom Auto Data+3Wikipedia+3AutoCentrum+3. Co więcej, jego promień skrętu to tylko 4,8 m, więc manewrowanie to bułka z masłem
Solidne podstawowe wyposażenie
Masz 10‑calowy ekran multimedialny, cyfrowe zegary, kamerę cofania, czujniki parkowania, automatyczną klimę, adaptacyjny tempomat i systemy bezpieczeństwa – więcej, niż przeciętny miejski elektryk oferuje w tej cenie
Panoramiczny dach w standardzie
Za niewielką dopłatą lub w standardzie (zależnie od rynku) dostajesz panoramiczne przeszklenie – wpuszcza dużo światła do środka i sprawia, że wnętrze nie wydaje się klaustrofobiczne, jak to często bywa w małych samochodach.
Dzięki ładowaniu DC możesz nabić baterię od 30% do 80% w około 36 minut – szybciej niż wiele miejskich EV w tym segmencie
Systemy wspomagające warte wzmianki
Leapmotor oferuje adaptacyjny tempomat, ostrzeżenia przed kolizją, asystent pasa i wykrywanie martwego pola – czyli to, co w codziennej jeździe daje spokój i poczucie bezpieczeństwa
Mieszanka komfortu i solidności
Jadąc T03 czuć, że to stworzony z myślą o mieście elektryk – lekkie wspomaganie, cicha praca silnika i wygodne zawieszenie. Drzwi domykają się z wyraźnym “klikiem”, plastiki są twardsze, ale spasowanie robi dobre wrażenie jak na kategorię A