MG 3 ma 4,11 m długości, ale dzięki 1,80 m szerokości i rozstawowi osi 2,57 m wnętrze wydaje się większe, niż wskazuje kompaktowy rozmiar – w praktyce czuć przestrzeń, zwłaszcza z tyłu
Hybryda Hybrid+ – bez ładowania, idealna do miasta
Pod maską system Hybrid+ łączy 1,5‑litrowy silnik benzynowy (102 KM) z elektrycznym (136 KM), dając łącznie 195 KM i 250 Nm. Automatyczna 3‑biegowa skrzynia sprawia, że od 0 do 100 km/h sprintuje w 8 s
Ekonomia jazdy – realnie poniżej 5 l/100 km
Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi raptem 4,4 l/100 km, a emisja CO₂ to zaledwie 100 g/km – to wartości typowe dla małej hybrydy
Klasyczna benzyna – tania w codziennej jeździe.
Dla osób preferujących klasykę jest też benzynowa wersja 1.5 MPI o mocy 116 KM z manualną skrzynią. Oferuje rozpędzenie się do przyzwoitych 185 km/h i spalanie ok. 6,1 l/100 km
Cyfrowe wnętrze godne klasy wyżej
Dwa czytelne ekrany: 7″ cyfrowe zegary oraz 10,25″ ekran multimediów z Apple/Android CarPlay. To standardowy wyposażenie i bardzo nowoczesne jak na miejskie auto
Dopracowane detale i nowoczesne dodatki
MG 3 zaskakuje wyposażeniem – już w standardzie znajdziesz klimatyzację automatyczną, czujniki parkowania, kamerę cofania, a nawet dostęp bezkluczykowy. Jak na segment B, to naprawdę kompletne auto – bez dopłat.
Jak na auto miejskie, MG3 oferuje dużo miejsca z tyłu – nawet dorośli usiądą wygodnie. Bagażnik o pojemności 293 litrów spokojnie zmieści zakupy, torby sportowe czy bagaż na weekend.
Kompaktowy i zwinny
Auto waży ok. 1 285 kg, jego średnica zawracania to 10,4 m – zwinność i łatwość manewrowania idealne do miejskiego jazdy
Osiągi z humorem
Hybrydowy sprint do setki trwa 8 s – szybciej niż większość tradycyjnych hatchbacków segmentu B. Przy 195 KM w codziennym ruchu łatwo wbić się w drogę