Dwupaliwowa elastyczność: silnik diesla i wersja elektryczna - jedno portfolio
Proace oferuje trzy warianty turbodoładowanych diesli (1,5 l 120 KM, 2,0 l 145 KM i 2,0 l 180 KM) oraz elektryczne wersje z bateriami 50 i 75 kWh i mocą 136 KM.
Ładowanie w tempie ekspresowym
W wersji elektrycznej możliwe szybkie ładowanie DC do 80% w 30 minut (dla baterii 50 kWh) lub 45 minut (dla 75 kWh) — to realna opcja na dłuższe trasy.
Pojemność, która robi wrażenie
W wersjach van długość przestrzeni ładunkowej sięga aż 6,1 m³ (wersja Long), a system Smart Cargo pozwala wydłużyć przestrzeń ładunkową o 0,4 m³ dzięki składanym przegrodzie i ruchomej podsufitce.
Pakiet Toyoty Safety Sense z OTA (Over‑the‑Air)
Proace wyposażono w systemy takie jak automatyczne hamowanie prekolidyjne, adaptacyjny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych, asystenta zmęczenia kierowcy – i co ważne – z możliwością aktualizacji oprogramowania zdalnie.
Modułowy dach i akcesoria ładunkowe
Proace ma opcje platform dachowych z aluminium lub stali, integrovanego relingu, a także trzybelkową konstrukcję — idealne do przewozu rur, belek czy sprzętu sportowego.
Izotermiczne wersje dla transportu wymagającego temperatur
W wersjach z zabudową izotermiczną ładownia mogą utrzymywać temperaturę do –20 °C. Konstrukcja z ABS‑u i izolacją piankową zapewnia łatwość czyszczenia i wydajność termoizolacji.
W wersjach van maksymalna masa przyczepy (z hamulcem) to do 2 300 kg. Wersje standardowe diesla pozwalają na 2 000 kg ciągnięcia.
Wyrazisty przód, nowoczesne światła i styl
Front Proace został odświeżony: LED‑owe reflektory, masywny grill, czyste linie. Całość wygląda bardziej nowocześnie niż typowy bus – styl, który nie każe wstydzić się tego typu auta.
Tryb adaptacji temperatury i wsparcie w trudnych warunkach
Proace oferuje funkcje wspomagania przy niskich temperaturach: nawet w wersjach standardowych dostępne są rozwiązania ułatwiające utrzymanie temperatury w przestrzeni ładunkowej oraz opcje osłon i ogrzewania — co w praktyce ułatwia jazdę zimą lub transport wrażliwych ładunków.