Proace Max dostępny jest w dwóch rozstawach osi, trzech długościach i trzech wysokościach, co daje ogromną elastyczność: od kompaktowych furgonów po wersje L4 H3 z przestrzenią nawet do 17 m³.
Duża ładowność i imponująca masa holowania
W wersji diesla Proace Max oferuje maksymalną ładowność nawet do 1 400 kg, a w wersji elektrycznej 1 460 kg. Do tego masa holowania dochodzi do 2 500 kg dla diesla.
Wszechstronna adaptacja do różnych zastosowań
Proace Max nie tylko jako furgon — dostępne są wersje typu crew cab, platform cab, dropside, tipper, a nawet zabudowy brygadowe — czyli auto, które można dopasować do specyfiki swojej pracy.
Nowoczesny kokpit z technologią na wyciągnięcie ręki
Wersje elektryczne i niektóre wersje wysokiego wyposażenia otrzymują 10‑calowy ekran dotykowy oraz czytelny cyfrowy panel wskaźników — ergonomia dopracowana pod kątem codziennej pracy.
Przyjemność z prowadzenia mimo gabarytów
Choć to van, Proace Max w wersji elektrycznej oferuje dynamiczne doświadczenie – np. sprint 0–100 km/h zajmuje około 10 sekund, co jak na pojazd tej wielkości robi wrażenie. Silnik elektryczny działa cicho i płynnie – brak wibracji, brak hałasu typowego dla diesla.
Silnik wysokoprężny do wyboru z automatem lub manualem
Standardowo dostępny jest 2,2-litrowy turbodiesel z mocą 140 KM (103 kW) lub 180 KM (132 kW), w połączeniu z 6‑biegową skrzynią manualną lub 8‑biegową automatyczną.
Ciężar dopuszczalny i masa całkowita wzrasta
Proace Max w wariantach elektrycznych może osiągać dopuszczalną masę całkowitą do 4 250 kg, co stawia go w klasę „cięższych” użytkowych vanów.
Rozwiązania ułatwiające pracę i ładunek
Wersje Proace Max wyposażone są w funkcjonalne zabudowy brygadowe, liczne schowki, zabudowy typu EKO+ (np. do przewozu materiałów), i opcję zabudowy dostosowanej do Twojej działalności.