Dwie wersje, sześć konfiguracji. Nowy Ford Mustang jest już dostępny w Polsce.
Standardowa odmiana to GT z silnikiem 5.0 V8 o mocy 446 KM i maksymalnym momentem obrotowym 540 Nm przy 5100 obr./min. Do wyboru automat o 10 przełożeniach (Fastback oraz Convertible, czyli kombi) lub 6-biegowa skrzynia manualna.
Do wyboru jest sześć trybów jazdy: Normal, Sport, Slippery, Track, Drag Strip oraz Custom. Dostępny na amerykańskim rynku jako opcja pakiet Performance w Europie należy do wyposażenia standardowego obydwu wersji Mustanga.
Każda wersja wyposażona ma automatyczną, dwustrefową klimatyzację, podgrzewaną kierownicę, sportowe przednie fotele, projekcyjne reflektory LED, adaptacyjny tempomat, tylne czujniki parkowania i kamerę cofania.
Standardem w układzie hamulcowym są przednie tarcze wentylowane z lakierowanymi zaciskami 6-tłoczkowymi Brembo oraz tylne tarcze wentylowane z zaciskami 4-tłoczkowymi oraz elektryczny hamulec postojowy z funkcją Drift oraz Auto Hold. W podstawowej cenie jest też Line lock – system elektronicznej blokady przednich hamulców (niezależnie od tylnych) oraz Launch control.
Wewnątrz znajduje się 13,2-calowy dotykowy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego SYNC4 z bezprzewodową obsługą Android Auto i Apple CarPlay. Standardem jest też system nagłośnienia B&O z 10 głośnikami, cyfrowym procesorem dźwięku i wzmacniaczem o mocy 860 W. Jest też ładowarka bezprzewodowa oraz modem 5G umożliwiający bezprzewodowe aktualizacje. Całości dopełnia 12,4-calowy wyświetlacz na tablicy zegarów z możliwością zmiany wyglądu w zależności od trybu jazdy.
Na pokładzie znajdują się m.in. system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości, ogranicznik prędkości, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach z funkcją zapobiegania kolizji z pojazdem w martwym polu widzenia, funkcja ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z prawej lub lewej strony, podczas manewru wyjazdu tyłem z miejsca parkingowego czy działający w oparciu o informacje z kamery przedniej i radaru system wspomagający kierowcę w unikaniu lub zmniejszaniu skutków kolizji z poprzedzającymi pojazdami, pieszymi lub rowerzystami. Cena Mustanga GT Fastback rozpoczyna się od 303 500 zł brutto, a Convertible od 323 500 zł.
Gratką dla wszystkich fanów Mustanga może być natomiast wersja Dark Horse – pierwsza nowa wersja wyposażenia w rodzinie Mustanga od ponad 20 lat. Pojawi się ona w Polsce jako Fastback z silnikiem 5.0 V8 o mocy 453 KM i 540 Nm przy 5100 obr./min - także zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów.
Standardem dla tej wersji jest sportowa manualna skrzynia biegów Tremec 3160 z dodatkową chłodnicą oleju i systemem dostosowania obrotów silnika podczas redukcji przełożenia (dla wersji z manualną skrzynią biegów) albo dodatkowa chłodnica oleju skrzyni biegów (dostępna dla wersji z automatyczną skrzynią biegów). Dark Horse w standardzie wyposażono także w aktywne zawieszenie o dynamicznej charakterystyce pracy MagneRide oraz chłodnicę tylnego mechanizmu różnicowego.
Dark Horse wyróżnia się nietuzinkowym wyglądem. Inny jest przedni zderzak, górna i dolna klata wlotu powietrza. Pojawiaja się nakładki na progi czy tylny zderzak w stylizacji Dark Horse, emblematy „Dark Horse” na pokrywie bagażnika oraz błotnikach przednich, specjalny wzór 19-calowych felg ze stopów lekkich czy projekcyjne reflektory LED z czarnym tłem.
Dla Mustanga Dark Horse dostępny jest także pakiet stylizacyjny z dachem lakierowanym na czarno, zaciskami hamulcowymi lakierowanymi w kolorze Notorious Blue z logo w kolorze Grabber Blue, pasami na masce w kolorze Gloss Black z wykończeniem w kolorze Dark Tarnish Anodized oraz tapicerką foteli Miko Suede / Vinyl z elementami winylowymi w kolorze Deep Indigo Blue. Opcja ta jest dostępna dla lakierów Vapour Blue, Absolute Black oraz Blue Ember, który jest dostępny wyłącznie wybierając ten pakiet.
Cena Mustanga Dark Horse rozpoczyna się w Polsce od 358 500 zł. Dopłata do automatycznej skrzyni biegów w przypadku wszystkich wersji wynosi 15 000 zł.