Strona główna/Premiery/Toyota C-HR+. Elektryczny SUV

Toyota C-HR+. Elektryczny SUV

Krzysztof KrzyżanowskiAutor

Toyota niebawem wprowadzi na rynek model o nazwie C-HR+. To auto o napędzie elektrycznemu segmentu C-SUV. Pomimo podobnej nazwy, to odrębny model, który wykorzystuje platformę e-TNGA przeznaczoną dla samochodów elektrycznych. Oferuje dwa warianty pojemności baterii oraz możliwość wyboru pomiędzy napędem na przednie i na wszystkie koła. Jego debiut na polskim rynku zaplanowano na pierwszy kwartał 2026 roku.

Toyota C-HR+
Toyota C-HR+

Styl i aerodynamika nowej Toyoty C-HR+

Toyota C-HR+Toyota C-HR+Toyota C-HR+ ma aerodynamiczną sylwetką inspirowaną modelami coupe. Nadwozie SUV-a zaprojektowano z myślą o aerodynamice – obniżony środek ciężkości oraz specjalnie zaprojektowany tylny spojler redukują opór powietrza, co powinno przełożyć się na lepsze osiągi oraz większy zasięg na jednym ładowaniu.

Wnętrze z technologiami

Wnętrze nowej Toyoty C-HR+ jest przestronne. Auto ma długość 4520 mm, a rozstaw osi wynosi 2750 mm, co zapewnia sporo miejsca dla pasażerów zarówno w pierwszym, jak i drugim rzędzie siedzeń.

Toyota C-HR+ została wyposażona w:

  • 14-calowy ekran systemu multimedialnego,
  • dwie bezprzewodowe ładowarki do smartfonów,
  • porty USB dla pasażerów tylnej kanapy,
  • oddzielny panel klimatyzacji dla tylnych siedzeń,
  • panoramiczny dach zapewniający większe doświetlenie wnętrza.

Bagażnik ma pojemność 416 litrów.Toyota C-HR+Toyota C-HR+

Toyota C-HR+ – moc i osiągi

Nowa Toyota C-HR+ będzie dostępna w kilku wariantach napędu elektrycznego:

  • Bateria 57,7 kWh (napęd na przednie koła) – 167 KM (123 kW)
  • Bateria 77 kWh (napęd na przednie koła) – 224 KM (165 kW)
  • Bateria 77 kWh (napęd na wszystkie koła – AWD) – 343 KM (252 kW), przyspieszenie 0-100 km/h w 5,2 sekundy

Zasięg na jednym ładowaniu, według wstępnych danych WLTP, wynosić ma do 600 km. Czy okaże się to prawdą będzie można przekonać się za rok.

Ładowanie i efektywność energetyczna

Toyota C-HR+ została wyposażona w technologie zarządzania energią, w tym:

  • Ładowarkę pokładową 11 kW (lub 22 kW w wersji Executive),
  • Szybkie ładowanie DC do 150 kW,
  • System przygotowania baterii do ładowania,
  • Pompę ciepła połączoną z układem klimatyzacji, zmniejszającą zużycie energii w chłodniejszych warunkach.

Toyota C-HR+Toyota C-HR+

Przeczytaj także:Premiera. Nowa Toyota C-HR

Systemy bezpieczeństwa

C-HR+ został  wyposażony w system Toyota Safety Sense, który obejmuje:

  • Monitorowanie martwego pola (BSM),
  • Adaptacyjne światła drogowe (AHS),
  • Układ detekcji przeszkód (ICS),
  • System wspomagający parkowanie Park Assist,
  • Panoramiczny monitor z systemem kamer 360 stopni (PVM).


C-HR+ – strategia Toyoty

Nowy model C-HR+ to kolejny krok Toyoty w kierunku elektryfikacji, zgodny z jej strategią osiągnięcia neutralności węglowej w Europie do 2035 roku. Auto uzupełnia gamę elektrycznych SUV-ów Toyoty – dostępne są modele Urban Cruiser (B-SUV) i bZ4X (D-SUV). Toyota C-HR+Toyota C-HR+

Szukasz samochodu? Doradca VEHIS ma dla Ciebie oferty ponad 11509 dostępnych samochodów!
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych wg [tych zasad]
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta
+48 32 308 84 44
bok@vehis.pl
Jesteśmy członkiem
Obserwuj nas: