Toyota Hilux, generacja 9. Pierwsza w historii elektryczna wersja pick-upa! Ale nie tylko elektryczna
Toyota Hilux 2026 wchodzi na rynek z napędem elektrycznym, mild-hybrid 48V a w 2028 roku wodorowym FCEV. Japoński koncern po raz kolejny udowadnia więc, że nie ma jednego idealnego napędu, daje wybór.

Premiera
Toyota Hilux 2026
Dzisiaj Toyota zaprezentowała nową, dziewiątą generację Hiluxa. Po raz pierwszy w historii samochód ten będzie dostępny, obok w wersji spalinowej również w odmianie elektrycznej (BEV), a w 2028 roku dołączy wariant na wodorowe ogniwa paliwowe.
Nie tylko na prąd
Toyota Hilux 2026
Toyota nie stawia wyłącznie na prąd, bo zdaje sobie sprawę, że w naszej części Europy klienci potrzebują różnych rozwiązań. Dlatego Hilux 2026 oferuje sporą paletę napędów:
- Hilux BEV - w pełni elektryczny (przedsprzedaż już od grudnia 2025)
- Mild-hybrid 48V - wersja dla Europy Zachodniej (start produkcji wiosna 2026)
- Klasyczne diesle i benzyna - dla rynków Europy Wschodniej
- Hilux FCEV - wodorowy na ogniwa paliwowe od 2028 roku
Toyota Hilux 2026
Elektryczny Hilux
Nowy Hilux ma ramową konstrukcją. W wersji na prąd ma zasięg ok. 240 km. Bateria 59,2 kWh (litowo-jonowa). Ponadto:
· Napęd 4×4 z dwoma silnikami (196 KM, 474 Nm łącznie)
- Ładowność 715 kg, holowanie 1600 kg
- Głębokość brodzenia jak w spalinówce
- System Multi-Terrain Select z automatycznym sterowaniem momentem
Toyota Hilux 2026
Mild-hybrid 48V
W Europie Zachodniej popularny będzie zapewne Hilux Mild-hybrid 48V z 2,8-litrowym dieslem. System 48V:
- Poprawia płynność ruszania i przyspieszania
- Zachowuje 1000 kg ładowności i 3500 kg holowania
Toyota Hilux 2026
Kiedy w Polsce?
Toyota Hilux 2026·
- Elektryczny Hilux BEV- przedsprzedaż już od grudnia 2025
- Mild-hybrid 48V - produkcja od wiosny 2026
- Wersje spalinowe (2.8 Diesel i 2.7 benzyna) dedykowane dla Polski i Europy Wschodniej w drugiej połowie przyszłego roku.
Cen jeszcze nie ujawniono.
Toyota Hilux 2026












